میثاق طب

جمع آوری اطلاعات پزشکی

میثاق طب

جمع آوری اطلاعات پزشکی

هنگام خواب لایه‌های پیاز در جوراب خود بگذارید!

طبق طب چینی رابطه قوی بین پا و اندام افراد وجود دارد که از طریق یک شبکه گسترده به نام کانالهای انرژی ارائه می گردد.

 پیاز و سیر باکتری را جذب کرده و بدن را تمیز می کند. این دو خوراکی زمانی که ترکیب می شوند، یک عامل سم زدایی فوق العاده کارآمد و ارزان به وجود می آید.کمتر کسی قدرت کانالهای انرژی و طب چینی را باور دارد، اما حقیقت این است که اینها به سیستم عصبی مرتبط هستند.
 
حدود 7000 انتهای عصبی(کانالهای انرژی) در پا موجود اند که به طور مستقیم به اندام های داخلی می روند. این کانالهای انرژی غالبا نادیده گرفته می شوند، چرا که افراد کل روز خود را با کفش می گذرانند که این امر در عملکرد اعصاب اثر می گذارد.پیاده روی بر روی شن و ماسه با پای برهنه کار بسیار مفید و خوبی است.
 
پیاز ماده ای است که افراد برای دریافت این عملکرد(پیاده روی) به آن نیاز دارند. کافی است پیازها را قطعه قطعه کرده و آن را از محل برش با ضخامت بر روی پای خود قرارداده و جوراب خود را بپوشید. گفتنی است که با این وضعیت قادر به راه رفتن در خیابان نخواهید بود ، لذا لازم است در مدت شب این درمان را انجام دهید.پیاز پوست را تمیز کرده و جرم ها و باکتری ها را از بین می برد. اسیدفسفریک  موجود در پیاز که عامل ایجاد اشک در افراد است، بر روی فشار خون به طور شگفتی عمل می کند. این اسید از طریق کانالهای انرزی پا، خون و اندام های بدن افراد را پاکسازی کرده و هرگونه باکتری را در مسیر خود از بین می برد.از پیاز آلی استفاده کنید.
 
متخصصین بر این باورند که پیاز با وجود بوی نامطبوع می تواند هوا را تصفیه کند. افراد در انگلستان برای پاکسازی هوا از هرگونه میکروب و جلوگیری از گسترش عفونت از پیاز استفاده می کنند.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد